• van 1 oktober t/m 20 oktober zijn wij wegens vakantie gesloten / beperk geopend.

Nieuwsbrief

Veelgestelde vragen

Wat is het voordeel van een N.E.N. keuring

Dat de producten die wij verhuren veilig en betrouwbaar zijn.
Deze worden jaarlijks gekeurd waarbij kleine elektrische  storingen eruit worden gehaald.
 

Hoe werkt het bij een annulering ?

Indien u bij het afsluiten van de huurovereenkomst voor annuleringsafkoop kiest, kunt u zonder opgaaf van reden kosteloos annuleren. Ook op de dag zelf nog.

* De annuleringsafkoop betreft een opslag van 3% en wordt berekend over de gehele huursom.

* U bent hiermee beschermd tegen het eventuele niet doorgaan van uw feest/gelegenheid.

* Voordeel van deze annuleringsafkoop is dat er niet wordt gekeken naar de reden van de annulering, wat een verzekeraar bijvoorbeeld wel altijd zal doen.

* Als u geen annuleringsafkoop heeft afgesloten, kunt u de huurovereenkomst niet annuleren en wordt de huursom volledig in rekening gebracht.

Zijn de gehuurde artikelen verzekerd ?

Nee de artikelen zijn niet verzekerd dit dient u zelf te regelen.

 
Om te voorzien in mogelijke risico's tijdens feesten en evenementen bied de Meerpaal de mogelijkheid om dit te ondervangen.
 
Om de kosten voortvloeiend uit schade ten gevolge van brand en of stormschade af te kopen wordt er 2% van de totale huursom gerekend. In geval van schade bij brand of storm aan onze huurmaterialen zullen er dus geen kosten worden doorberekend aan de klant, maar alleen het afkoopbedrag en een eigen risico van € 250,-. Men kan dit uiteraard ook afsluiten bij de eigen verzekeraar, deze stellen vaak echter vergaande eisen op het gebied van brandpreventie en ze hanteren een eigen risico bij schade.
 
Ook bied de Meerpaal de mogelijkheid om het eigen risico af te kopen tegen 1% extra van de huursom.

Moet glaswerk borden e.d weer schoon retour ?

Ja, maar tegen een geringe vergoeding kunt u alle borden e.d. veegvuil inleveren. Partyverhuur de Meerpaal reinigt dan alles.

* Voordeel: u hoeft u zich nergens zorgen over te maken. U levert het bestek, servies en/of glaswerk gewoon veegvuil in en wij regelen de rest.

Moeten de gehuurde tafel lakens e.d. gewassen worden ?

Nee, u mag het linnen niet zelf wassen. 

Het linnen moet wel droog ingeleverd worden

Wat moet ik doen bij een Storing in een apparaat ?

Stap 1

Controleer de stekker daadwerkelijk goed in het stopcontact zit en of er stroom op de betreffende groep zit.

Stap 2

Controleer goed of er niet te veel apparatuur op een groep is aangesloten. Bij elk product kunt u op onze website het wattage opzoeken. Door de wattages bij elkaar op te tellen, kunt u het totale verbruik berekenen. Gaat u over de 3600 Watt heen of zit u er tegen aan dan raden wij u aan om de apparatuur over meerdere groepen te verdelen.

Let op: bij te veel apparaten op een groep of te veel verleng snoer loopt de capaciteiten van het apparaat achteruit.

Stap 3

Als u er niet uitkomt, kunt u met onze storingsdienst contact opnemen 0651656655.

Hoe worden de materialen aangeleverd ?

Al onze goederen worden op rollende karren geleverd. Graag willen wij u vragen de goederen op de ophaaldag weer voor transport klaar te zetten zoals geleverd.

Levert de meerpaal ook bij mij ?

De Meerpaal verhuur levert in een groot deel van Noord Holland Zuid holland en Utrecht tegen aantrekkelijke transportkosten.

Zie tabel voor de kosten in uw regio.

Hoe zit dit in het weekend ?

Hoe berekenen we de verhuur tarieven in het weekend?

Voor een weekend wordt 1 daghuur in rekening gebracht. De dag dat u het artikel daadwerkelijk gebruikt. Zondag zijn wij gesloten en rekenen wij niet als extra huurdag. U hoeft deze dag dan ook niet te betalen.

Voor een weekend wordt er 1x de daghuur berekend. alleen de dag dat u het artikel gebruikt.
Zondag zijn wij niet geopend en zien deze niet als een extra huurdag, u betaald deze dus ook niet.

Hoe laat worden de goederen bezorgd en opgehaald ?

De bezorgtijden voor het bezorgen en ophalen van goederen zijn in principe tussen 8:00 uur en 18:00 uur.

* U kunt enkele dagen vooraf een indicatie van de bezorg- en ophaaltijden opvragen.

* De bezorg- en ophaaltijden kunnen indien gewenst in overleg worden bepaald.

Hoe worden de bezorgkosten berekend ?

Hoe worden de bezorgkosten berekend?

De bezorgkosten voor het brengen en ophalen van goederen, berekenen we aan de hand van uw postcode. Voor een indicatie van de bezorgkosten in uw postcodegebied, verwijzen wij u naar de volgende tabel. Als uw postcode/plaats niet wordt vermeld kunt u de bezorgkosten per mail bij ons opvragen.

Wat zijn de openingstijden ?

Voor onze openingstijden verwijzen wij u graag door naar onze contactpagina.

Hoe gaat de betaling ?

Tenzij anders afgesproken is het de regel dat er bij aflevering of afhalen betaald wordt dit kan met Pin of Contant.
De chauffeur heeft een mobile pin apparaat in de auto.